Firma noastră a implementat un sistem foarte strict pentru garanția calității, astfel încât să beneficiați de cele mai bune servicii:
a. Garanția calității: procesare
Dacă sunteți nemulțumiți de cum v-am procesat articolul vestimentar, îl mai procesăm o dată pe cheltuiala noastră! Dacă nici de această dată nu sunteți mulțumiți, atunci nu achitați contravaloarea procesării lui.
b. Garanția calității: călcare
Vă vom călca rufele astfel încât dumneavoastră să fiți pe deplin mulțumiți. În caz contrar, le vom călca din nou fără nici un fel de costuri. Și totuși dacă în continuare nu veți fi mulțumiți, vă invităm să le aduceți din nou la noi și le vom călca în fața dumneavoastră, de câte ori este nevoie ca dumneavoastră să fiți mulțumiți de rezultat, fără costuri suplimentare.
TELEFON COMENZI:
Galeriile Orizont 3000 – Stand C1, Piața Astra – Brașov. Luni-Vineri: 09-17 – Sâmbătă: Închis